انتخاب فرش برای خانه

Wiki Article

فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته جدید اولین گزینه چشم نوازی خواهد بود که در خانه شما دیده می شود و توجه را به خود جلب می کند. از این رو خرید فرش 1200 شانه باکیفیت و قیمت مناسب نوعی تفاوت و خاص بودن را در چیدمان منزل شما ایجاد می کند. قیمت پارچه مبل سلطنتی مرغوب به دلیل شلوغی و پرکار بودن نسبت به سایر پارچههای مبلی گرانتر است. گل برجسته بودن فرش 1200 شانه کاشان نیز باعث می شود این محصول نسبت به نوع ساده آن به مقدار کمی گران تر باشد. طرح های طلاکوب افشان در عین ظاهر مدرنی که دارد، اصیل و سنتی نیز به نظر می رسد. طرح اصلی در این گروه بر مبنای محراب است. در این طرحها معمولاً محراب را با تزئیناتی از قبیل قندیل، گلدان و حتی درختچههای کوچک میپوشانند و گاه دو طرف محراب را با ستونهای بزرگی که سقف محراب بر روی آن قرار دارد نشان میدهند. درطرح گلدانی اغلب شکل گلدان در اندازههای مختلف به چشم میخورد. طرح فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ است که بافت آن با رنگ بندی های فنی در کارخانه ها به فروش می رسد که به دلیل نقش و نگارهای زیبایی که به صورت پراکنده و افشان در این هفته از زیبایی و جذابیت فرش مدل افشان افشان شاه آن به حساب میآید که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند به خاطر رنگ بندی های جالب با رفتن سطح فرش می شود و نیز همانند دیگر آن طرح های فرش و قالی مشتری شده است که با استفاده از گل و بوته های زیبا و آراسته و نقش بندی شده است شاخ و برگ های اسلیمی شکل را در حاشیه فرش نشانی فیلی ایجاد میکند که باعث زیبایی و طراحی در نقش و نگار این فرش ایرانی در بازار مشتری زیادی دارد. Da ta h as be en generat ed  by GSA Con​te nt Generat​or D᠎em᠎ov er si᠎on!


ترکمنی قاب یمونی، ترکمنی شانهای، ترکمنی غزال گز(چشم آهو)، ترکمنی آخال، ترکمنی چهار قاب، ترکمنی خورجینی و ترکمنی قاشقی طرحهای فرعی این دسته را تشکیل میدهند. پس از مدتی این نتها جای خود را به نتهای میانی میدهند. با وجودی که در طراحی فرش اساس کار را شاخه و برگها تشکیل میدهند ولی در طرحهای درختی سعی شده است تا وجه تشابه زیاد با طبیعت حفظ گردد. هیت ست کردن عملیات گرما دهی الیاف است که موجب می شود نخ پرزهای خود را از دست بدهد و خاصیت ارتجاعی (مقاومت در برابر کوبش و پا خوردن) و کیفیت بالاتری را به دست آورد. همان مکانی که در مساجد، مکان نماز گذاردن امام جماعت است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که فرش طرح هالیدی در ردیف فرش های پر فروش و در عین حال زیبا قرار دارد. فرش ماشینی گونهای مصنوعی از قالی است که بر خلاف فرش دستباف توسط ماشین الآت صنعتی بافته میشود. پس لازم است چیدمان منزل شما به سبکی باشد که فرش مورد نظر، شرایط استفاده در منزل شما here را داشته باشد. به کار گیری ماشین آلات پیشرفته بافت: برای بافت قالی ماشینی 1200 شانه از مجهز ترین و به روز ترین دستگاه های بافت فرش ماشینی استفاده می شود که موجب تسریع در بافت و آماده سازی فرش و همین طور افزایش کیفیت و زیبایی محصول می گردد.


فرش افشان کاشان

از این رو این فرش ها در رنگ هایی تولید می شوند که به خوبی با سلیقه این گروه از مشتریان هم خوانی داشته باشد. طرح ماهی درهم در نقاط مختلف ایران به نامهای مختلفی مشهور است. شانه های رایج در بازار فرش عبارتند از five hundred، seven-hundred، 1000 و 1200. اگر فرش ماشینی از شانه بیشتری برخوردار باشد، یعنی از ظرافت بیشتری دارد و در نتیجه به فرش های دستبافت بیشتر شبیه است. فرشهای دستباف از زیبایی بی حد و مرزی برخوردار هستند و هر چه قدمت آنها بیشتر شود، به ارزش آنها افزوده میشود. پس ظرافت و زیبایی این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ختایی ها و طرح های زیبای بافته شده در فرش در کنار گل های کوچک به زیبایی قرار گرفته است . این امر هم موجب لطافت و زیبایی فرش ماشینی می شود و هم دوام و پایداری آن را افزایش می دهد. برخلاف گذشته که فرش ماشینی در انواع محدودی تولید می شد و تنوع زیادی در آن وجود نداشت، امروزه شاهد بافت انواع مختلف آن در کیفیت های پرتراکم یا کم تراکم هستیم. Th᠎is artic᠎le has  been completed  with the he lp of GSA Content  Generat or Demov​ersion.


کارخانجات تولید کننده فرش در کاشان ، هر ساله تنوع بسیار زیادی از فرشهای طرح افشان را تولید مینمایند که در صفحه بالا تعدادی از فرش های طرح افشان تولید شده در کارخانجات فرش کاشان نمایش داده شده است. تراکم طولی هم که مختصرا به آن تراکم گفته می شود تعداد گره ها در یک متر در راستای طولی می باشد. این بدین معنی است که تعداد گره های موجود در بافت این فرش ماشینی بسیار بالا است که موجب می شود دست طراحان برای طراحی نگاره فرش کاشان باز باشد. طرح فرشهای ترکمن از لحاظ هندسی و شکستگی خطوط در ردیف طرحهای ایلی و خاص مردم کوچ نشین است که بطور ذهنی و بدون نقشه بافته میشود. این گروه از محصولات به دلیل برخورداری از جزئیات زیاد در طرح و نقشه دستباف گونه به نظر می رسند. از گروه های فرعی این گونه طرحها میتوان طرحهای شاخه پیچ ترنجدار، سلسلهای ترنج دار، تلفیقی لچک ترنج، گلدانی بند اسلیمی، تلفیقی قاب فابی، تلفیقی دورنما، تلفیقی ترنجی دسته گل، تلفیقی سبزی کار، تلفیقی ترنجدار، تلفیقی ترنجی کف ساده، تلفیقی لچک ترنج کف ساده، تلفیقی لچک ترنج سبزی کار کف ساده وتلفیقی بندی دسته گل را نام برد. گروه های فرعی این طرح عبارتند از: گلدانی ختائی، گلدانی دوطرفه، گلدانی محرابی، گلدانی سراسری، گلدانی ظل السلطان(گل وبلبل)، گلدانی حاج خاتمی، گلدانی تکراری، گلدانی لچک ترنج و گلدانی یک طرفه.

Report this wiki page